El futbol base del Club Deportivo Almazora ha viscut recentment una jornada molt especial amb la presentació oficial de tots els equips que defendran el seu escut durant la temporada 25-26. L’acte, celebrat a les instal·lacions del Jose Manuel Pesudo, va reunir jugadors, entrenadors, directius i familiars, que van omplir el camp d’il·lusió, companyonia i orgull esportiu. A aquest acte també es van sumar les principals institucions polítiques del municipi.
Durant l’acte, el president Rubén Olivares va dirigir unes paraules d’agraïment a les famílies pel seu suport constant, així com a entrenadors i coordinadors per la seua dedicació diària en la formació esportiva i de metodologia. Cal recordar que el Club Deportivo Almazora està dirigit en l’actualitat per una nova directiva que va agafar les regnes de l’equip a l’inici de la present campanya.
La presentació va concloure amb una fotografia conjunta de tots els equips, simbolitzant la unió i el compromís de la gran família que forma el futbol base del club.
En l’actualitat l’Almazora compta amb més de 450 jugadors, formant un total de 26 equips federats, destacant el primer equip que competix a la Lliga Comunitat i dos equips femenins que competixen a la Liga Valenta. L’objectiu principal de la nova directiva és dotar el primer equip de l’Almazora de jugadors formats a la pedrera i del municipi.
De fet, en la present temporada, són diversos els jugadors del CD Almazora B que han debutat amb el primer equip de Lliga Comunitat Aficionados, i del Juvenil amb el filial de Segona FFCV. Ramón Herrando i Adrián Lozado, del Juvenil de Primera FFCV, han debutat amb el CD Almazora B. D’aquest equip al de Lliga Comunitat han debutat aquesta temporada Nico Tudor, Adán Guillem, Álex Pino i Marc Argensó.